Вступ

1. Ознайомити основними органічними речовинами необхідними для життєдіяльності організму
2. Розглянути основні групи вітамінів іх будову і властивості.
 3. Формувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення предмета.
 4. Формувати вміння користуватися додатковою літературою, аналізувати одержані знання.
 5. Формувати вміння працювати в колективі. 6. Розвивати навички самостійної дослідницької роботи.
 7. Формувати основи критичного мислення (оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання)
 8. Доцільно використовувати цифрові технології, інструменти та/або комунікаційні мережі для доступу, управління, інтегрування, оцінювання.
 9. Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.
10. Опановувати основи авторського права.
11. Вміти правильно оформлювати список використаних джерел. Навчитися презентувати свою роботу (презентація, буклет).
ТАБЛИЦЯ З_Х_Д










НАЗВИ РОБОЧИХ ГРУП




Для кожної групи розроблене власне  завдання.
Знайти відомост про вітаміни
Група 1.Теоретики

  1. Визначення вітамінів
  2.  Класифікація вітамінів
  3. Історична довідка: ким і коли були відкриті вітаміни

Група 2 Практики
         Формула;
         Добова норма;
         Продукти які містять цей вітамін

Група 3. ( Дослідники)
1.      Дослідницьким шляхом визначити  кількість спожитого вітаміну А за тиждень в домашніх умовах.
2.      Визначити наявність вітаміну С у соках
3.      Скласти тижневий раціон споживання продуктів харчування для одного учня

Немає коментарів:

Дописати коментар