План впровадження проекту



План впровадження проекту
«Вітаміни»

Номер та назва етапу

Відповідальні

Сроки реалізації

І Підготовчий етап
1.                  Відправити та зібрати форми щодо надання прав/дозволів (щодо політики безпечного використання Інтернету з учнями, форми згоди батьків щодо Інтернет-проектів, обсягу та якості розміщеної учнями інформації в Інтернеті, правил поведінки на виїзних заняттях тощо)
Керівник проекту

До початку   роботи
2.                  Перевірити потрібні комп’ютерні програми у комп’ютерному класі
Вчитель інформатики
До початку   роботи
3.                  Необхідне обладнання/перевірка наявності та справності /оренда (відеокамера, сканер тощо)
Керівник проекту

До початку   роботи
4.                  Зарезервувати час у комп’ютерному класі та/ або в читальному залі бібліотеки
Керівник проекту
До початку   роботи
5.                  Залучити технічних спеціалістів, батьків для допомоги у здійсненні проекту
Керівник проекту
До початку   роботи
6.                  Перевірити наявність потрібних книг/DVD/CD у класі
Керівник проекту
До початку   роботи
7.                  Створити закладки у Інтернеті, в браузері («Вибране»), використати відповідні теги  або зберегти посилання на потрібні сайти у класному вікі або на іншій веб сторінці для того, щоб учні могли ними легко скористатися 
Керівник проекту
Вчитель інформатики
До початку   роботи
8.                  Встановити зв’язки та узгодити проектні плани з класом-партнером
Керівник проекту
До початку   роботи
9.                  Провести заняття або додаткову підготовку учнів щодо використання нових технічних та комп’ютерних  засобів
Керівник проекту
Вчитель інформатики
До початку   роботи
10.              Внести у розклад презентацію завершених учнівських проектів
Керівник проекту Завуч
Після завершення роекту
11.              Розмістити статтю про майбутній проект в шкільній газеті, у блозі
Керівник проекту
Учні
До початку   роботи
12.              Відправити інформаційний бюлетень або електронне повідомлення про ваш проект батькам
Керівник проекту
Учні

До початку   роботи
13.              Організувати участь незалежних доповідачів або консультантів проекту
Керівник проекту
Під час виконання проекту
14.              Підготувати матеріали та засоби для підтримки практичних видів діяльності
Керівник проекту
До початку   роботи
15.              Оновити створений вчителем блог або вікі для застосування учнями упродовж навчальної теми
  Керівник проекту

До початку   роботи
16.              Спланувати та розробити план управління учнівськими файлами, включаючи перевірку прогресу учнів у навчанні
Керівник проекту
До початку   роботи

ІІ Основний етап

1.      Організувати команди учнів для роботи та взаємоперевірки, розподілити ролі в кожній групі, визначити доповідачів
Керівник проекту
Під час проведення уроку 5 хвилин (жеребкування)
2.      Перегляд учнівської презентації
Керівник проекту
Під час проведення уроку-15 хвилин
3.      Повідомлення проблемних питань, для кожної групи
Керівник проекту
Під час проведення уроку 5 хвилин
4.      «Мозковий штурм» - обговорення теми в групі

Учнівські групи
Під час проведення уроку-15 хвилин
5.      Знайомство з матеріалами по темі робочої групи
Учнівські групи
Під час виконання проекту
6.      Самостійна робота груп над проектом

Учнівські групи
Під час виконання проекту
7.      Отримати доступ до учнівських файлів та їх сторінок у мережі, спільному сайті, вікі або надісланих вам електронною поштою та забезпечити надання зворотного зв'язку щодо їх робіт
Керівник проекту
Вчитель інформатики
Під час виконання проекту
8.      Консультація по проблемам, що виникли в учнів під час виконання проекту
Керівник проекту
Під час виконання проекту (40 хв.,   додаткове заняття)
9.      Зателефонувати доповідачам за кілька днів до запланованого візиту в клас
Керівник проекту
Під час виконання проекту
10.  Сфотографувати працюючих над проектом учнів
Учні
Під час виконання проекту
11.  Моніторинг розміщених в мережі Інтернет продуктів учнів щодо їх раціонального, безпечного та відповідального використання
Керівник проекту
Вчитель інформатики
Під час виконання проекту
12.  Моніторинг прогресу створення матеріалів до захисту проекту учнями
Керівник проекту
Під час виконання проекту
13.  Забезпечити оцінювання навчання учнів і успіху проекту в цілому, отримання зворотного зв’язку щодо успіху навчальної теми (самооцінка вчителя, опитування батьків, анкетування через мережу Інтернет і т.д.)
Керівник проекту
Під час виконання проекту
14.  Захист докладів та висновки по роботі над проектом
Учнівські групи
Під час проведення уроку з захисту проекту (кожна група в межах 10 хв.)
15.  Оцінювання  навчання учнів
Учнівські групи Керівник проекту
Під час проведення уроку з захисту проекту-10 хв.
16.  Створення творчої групи «Вітамінчик», для проведення заняття в початкові школі
Учнівські групи Керівник проекту
Під час проведення уроку з захисту проекту-5 хв.
17.  Проведення заняття для молодших школярів школи, творчою групою учнів, що працювали над проектом
Творча група «Вітамінчик» Керівник проекту
Адміністріція школи
Вчителі початкової школи
Під час проведення уроку уроків з «Основ здоров’я» в межах 20 хв.
18.  Вручити сертифікати нагород(и) учням
Адміністрація
Після завершення проекту
            
     ІІІ Аналітичний етап
     
1.      Відправити повідомлення з подякою доповідачам/ людям, що виділили час або ресурси
Керівник проекту
Під час виконання проекту
2.      Аналізування проведеної роботи, виявлення позитивних та негативних моментів у роботі
Керівник проекту
Після завершення проекту
3.      Впорядкувати файли на комп’ютерах
Керівник проекту
Учні
Після завершення проекту
4.      Повернути обладнання, книги, матеріали тощо
Керівник проекту
Учні
Після завершення проекту
5.      Внесіть до розкладу презентацію для педагогічної ради, шкільного та батьківського комітету і т.д.
Керівник проекту
Після завершення проекту
6.      Інтегруйте запитання у навчальні теми, які будуть розширювати та доповнювати 
7.      Ключове запитання, поставлене у наступній навчальній темі.
Керівник проекту
Після завершення проекту
8.      Подумайте про наступну навчальну тему, до якої можна ефективно інтегрувати комп’ютерні технології
Керівник проекту
Учні
Після завершення проекту



Немає коментарів:

Дописати коментар