2. Розглянути основні групи вітамінів іх будову і властивості.
3. Формувати стійкий пізнавальний інтерес до вивчення предмета.
4. Формувати вміння користуватися додатковою літературою, аналізувати одержані знання.
5. Формувати вміння працювати в колективі. 6. Розвивати навички самостійної дослідницької роботи.
7. Формувати основи критичного мислення (оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання)
8. Доцільно використовувати цифрові технології, інструменти та/або комунікаційні мережі для доступу, управління, інтегрування, оцінювання.
9. Використовувати комп’ютерні технології як інструмент для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.
10. Опановувати основи авторського права.
11. Вміти правильно оформлювати список використаних джерел. Навчитися презентувати свою роботу (презентація, буклет).
ТАБЛИЦЯ З_Х_Д
НАЗВИ РОБОЧИХ ГРУП
Для кожної групи розроблене
власне завдання.
Знайти відомост про вітаміни
Група
1.Теоретики
- Визначення вітамінів
- Класифікація вітамінів
- Історична довідка: ким і коли були відкриті вітаміни
Група 2
Практики
•
Формула;
•
Добова
норма;
•
Продукти
які містять цей вітамін
Група 3.
( Дослідники)
1.
Дослідницьким
шляхом визначити кількість спожитого
вітаміну А за тиждень в домашніх умовах.
2.
Визначити
наявність вітаміну С у соках
3.
Скласти
тижневий раціон споживання продуктів харчування для одного учня
Немає коментарів:
Дописати коментар