План
впровадження проекту
«Вітаміни»
Номер та назва етапу |
Відповідальні |
Сроки реалізації |
І Підготовчий етап
|
||
1.
Відправити та
зібрати форми щодо надання прав/дозволів (щодо політики безпечного
використання Інтернету з учнями, форми згоди батьків щодо Інтернет-проектів,
обсягу та якості розміщеної учнями інформації в Інтернеті, правил поведінки
на виїзних заняттях тощо)
|
Керівник проекту
|
До
початку роботи
|
2.
Перевірити потрібні комп’ютерні програми у
комп’ютерному класі
|
Вчитель
інформатики
|
До
початку роботи
|
3.
Необхідне обладнання/перевірка наявності та справності
/оренда (відеокамера, сканер тощо)
|
Керівник
проекту
|
До
початку роботи
|
4.
Зарезервувати час у комп’ютерному класі та/ або в
читальному залі бібліотеки
|
Керівник
проекту
|
До
початку роботи
|
5.
Залучити технічних спеціалістів, батьків для допомоги у
здійсненні проекту
|
Керівник
проекту
|
До
початку роботи
|
6.
Перевірити наявність потрібних книг/DVD/CD у класі
|
Керівник
проекту
|
До
початку роботи
|
7.
Створити закладки у Інтернеті, в браузері («Вибране»),
використати відповідні теги або
зберегти посилання на потрібні сайти у класному вікі або на іншій веб
сторінці для того, щоб учні могли ними легко скористатися
|
Керівник
проекту
Вчитель
інформатики
|
До
початку роботи
|
8.
Встановити зв’язки та узгодити проектні плани з
класом-партнером
|
Керівник
проекту
|
До
початку роботи
|
9.
Провести заняття або додаткову підготовку учнів щодо
використання нових технічних та комп’ютерних
засобів
|
Керівник
проекту
Вчитель
інформатики
|
До
початку роботи
|
10.
Внести у розклад презентацію завершених учнівських
проектів
|
Керівник
проекту Завуч
|
Після
завершення роекту
|
11.
Розмістити статтю про майбутній проект в шкільній
газеті, у блозі
|
Керівник
проекту
Учні
|
До
початку роботи
|
12.
Відправити інформаційний бюлетень або електронне
повідомлення про ваш проект батькам
|
Керівник
проекту
Учні
|
До
початку роботи
|
13.
Організувати участь незалежних доповідачів або
консультантів проекту
|
Керівник
проекту
|
Під час
виконання проекту
|
14.
Підготувати матеріали та засоби для підтримки
практичних видів діяльності
|
Керівник
проекту
|
До
початку роботи
|
15.
Оновити створений вчителем блог або вікі для
застосування учнями упродовж навчальної теми
|
Керівник проекту
|
До
початку роботи
|
16.
Спланувати та розробити план управління учнівськими
файлами, включаючи перевірку прогресу учнів у навчанні
|
Керівник
проекту
|
До
початку роботи
|
ІІ Основний етап |
||
1.
Організувати команди учнів для роботи та
взаємоперевірки, розподілити ролі в кожній групі, визначити доповідачів
|
Керівник
проекту
|
Під час
проведення уроку 5 хвилин (жеребкування)
|
2.
Перегляд учнівської презентації
|
Керівник
проекту
|
Під час
проведення уроку-15 хвилин
|
3.
Повідомлення проблемних питань, для кожної
групи
|
Керівник
проекту
|
Під час
проведення уроку 5 хвилин
|
4.
«Мозковий штурм» - обговорення
теми в групі
|
Учнівські
групи
|
Під час
проведення уроку-15 хвилин
|
5.
Знайомство з матеріалами по темі робочої групи
|
Учнівські
групи
|
Під час
виконання проекту
|
6.
Самостійна робота груп над проектом
|
Учнівські
групи
|
Під час
виконання проекту
|
7.
Отримати доступ до учнівських файлів та їх
сторінок у мережі, спільному сайті, вікі або надісланих вам електронною
поштою та забезпечити надання зворотного зв'язку щодо їх робіт
|
Керівник
проекту
Вчитель
інформатики
|
Під час
виконання проекту
|
8. Консультація по проблемам, що виникли в учнів під час виконання проекту
|
Керівник
проекту
|
Під час
виконання проекту
(40 хв., додаткове заняття)
|
9.
Зателефонувати доповідачам за кілька днів
до запланованого візиту в клас
|
Керівник
проекту
|
Під час
виконання проекту
|
10. Сфотографувати
працюючих над проектом учнів
|
Учні
|
Під час
виконання проекту
|
11. Моніторинг
розміщених в мережі Інтернет продуктів учнів щодо їх раціонального,
безпечного та відповідального використання
|
Керівник
проекту
Вчитель
інформатики
|
Під час
виконання проекту
|
12. Моніторинг прогресу
створення матеріалів до захисту проекту учнями
|
Керівник
проекту
|
Під час
виконання проекту
|
13. Забезпечити оцінювання навчання учнів і
успіху проекту в цілому, отримання зворотного зв’язку щодо успіху навчальної
теми (самооцінка вчителя, опитування батьків, анкетування через мережу
Інтернет і т.д.)
|
Керівник
проекту
|
Під час
виконання проекту
|
14. Захист докладів та
висновки по роботі над проектом
|
Учнівські
групи
|
Під час
проведення уроку з захисту проекту (кожна група в межах 10 хв.)
|
15. Оцінювання навчання учнів
|
Учнівські
групи Керівник проекту
|
Під час
проведення уроку з захисту проекту-10 хв.
|
16. Створення творчої
групи «Вітамінчик», для проведення заняття в початкові школі
|
Учнівські
групи Керівник проекту
|
Під час
проведення уроку з захисту проекту-5 хв.
|
17. Проведення заняття
для молодших школярів школи, творчою групою учнів, що працювали над проектом
|
Творча
група «Вітамінчик» Керівник проекту
Адміністріція
школи
Вчителі
початкової школи
|
Під час
проведення уроку уроків з «Основ здоров’я» в межах 20 хв.
|
18. Вручити сертифікати нагород(и) учням
|
Адміністрація
|
Після
завершення проекту
|
ІІІ Аналітичний етап
|
||
1. Відправити повідомлення з подякою
доповідачам/ людям, що виділили час або ресурси
|
Керівник
проекту
|
Під час
виконання проекту
|
2. Аналізування
проведеної роботи, виявлення позитивних та негативних моментів у роботі
|
Керівник
проекту
|
Після
завершення проекту
|
3. Впорядкувати файли на комп’ютерах
|
Керівник
проекту
Учні
|
Після
завершення проекту
|
4. Повернути обладнання, книги, матеріали тощо
|
Керівник
проекту
Учні
|
Після
завершення проекту
|
5. Внесіть до розкладу презентацію для
педагогічної ради, шкільного та батьківського комітету і т.д.
|
Керівник
проекту
|
Після
завершення проекту
|
6. Інтегруйте запитання у навчальні теми, які
будуть розширювати та доповнювати
7. Ключове запитання, поставлене у наступній
навчальній темі.
|
Керівник
проекту
|
Після
завершення проекту
|
8. Подумайте про наступну навчальну тему, до
якої можна ефективно інтегрувати комп’ютерні технології
|
Керівник
проекту
Учні
|
Після
завершення проекту
|
Немає коментарів:
Дописати коментар